Service desk / Help desk

Service desk / Help desk je jednotné kontaktní místo, skrze které uživatelé služeb komunikují s poskytovatelem služeb. Uživatelé nemusí pátrat, na koho se mají v jakém případě obrátit či přemýšlet, jakým způsobem získají relevantní informace.

Service desk poskytuje firmám a organizacím přehled o všech požadavcích, které je nutné vyřešit. Tyto požadavky nejsou v e-mailových schránkách jednotlivých pracovníků, ale na jednom místě a seřazeny dle priority k řešení.

Hlavní vlastnosti Service desku

  • Jednoduché a přehledné uživatelské rozhraní jak pro uživatele služby tak pracovníky technické podpory
  • Katalog poskytovaných služeb
  • Přehled evidovaných požadavků dle priority jejich realizace
  • Informace o reakčních dobách na zahájení řešení a vyřešení požadavků
  • Nástroje na přizpůsobení Service desku / Help desku potřebám organizace
  • Pokročilý reporting

Service desk je uživatelům k dispozici pro hlášení incidentů, vad i nových požadavků a je jednotným uživatelským rozhraním pro všechny ostatní procesy a činnosti v oblasti provozu služeb. Uživatelé skrze něj hlásí problémy a požadavky a jsou mu zde poskytovány relevantní a přesné informace k daným případům.

Zavedením nástroje pro řízení Service desku / Help desku organizace získá 100% kontrolu nad realizací požadavků v definovaných reakčních dobách, schopnost měřit a zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb a jejich efektivitu.

Po zavedení nástroje pro řízení Service desku / Help desku se vám nestane, že nevyřešíte některý z požadavků vašich zákazníků v dohodnuté době, protože jste o něm nevěděli nebo neznali jeho prioritu. Zavedení Service desku vede k určení jasné zodpovědnosti za řešení požadavků, které budete schopni řešit v termínu a perfektní kvalitě.

V MoroSystems se zabýváme implementací Atlassian JIRA Service desku do organizací a firem jako nástroje na řízení technické podpory, administrativní podpory, podpory poskytování služeb, apod.

Atlassian JIRA Service Desk

Atlassian JIRA Service Desk je podnikový nástroj na řízení technické podpory. JIRA Service Desk je vhodný pro firmy a organizace ze všech průmyslových odvětví a plně vyhovuje požadavkům na kvalitní Service desk / Help desk dle standardu ITIL.

Příklady implementace Atlassian JIRA Service Desk

  • Řízení technické podpory
  • Řízení administrativní podpory
  • Řízení správy budov a zařízení
  • Podpora řízení služeb dle servisní smlouvy
  • Pracujeme na sobě. Nic nás nezastaví.
  • Držíme slovo. Vždy a za každou cenu.
  • Hrajeme jako tým. Jeden za všechny a všichni za jednoho.
  • Změny jsou příležitosti, nikoliv překážky.
  • Důvěra a loajalita je základ pevného vztahu.
  • Vytváříme prostředí založené na lidech.

Přihlašte se k odběru novinek

A neunikne vám žádná novinka ze světa MoroSystems