Analytik pro zakázkový vývoj

Praha

Hledáš místo, kde budeš u rozjezdu nových různorodých projektů? U nás ti rutina nehrozí. (smile) Do týmu custom developmentu hledáme zákaznicky orientovaného člověka, který rád zjišťuje potřeby klienta a je schopný je srozumitelně předat do vývojového týmu.

Jednoduše řečeno – budeš prostředníkem mezi klientem a IT týmem, zodpovědný/á za to, že zákazník od našeho vývojového týmu dostane to, co si představuje.

Budeš shromažďovat informace o jeho potřebách a požadavcích, o firemních procesech, pravidlech či systémech a analyzovat je. Tvým denním chlebem bude získané poznatky průběžně předávat do agilního vývojového týmu. Společně s nimi budeš řídit, monitorovat a kontrolovat realizované kroky – abychom měli jistotu, že jsou efektivní a žádoucí. V neposlední řadě pomůžeš i s dokumentací, školením uživatelů nebo akceptačním testováním.

BAVILO BY TĚ…

  • definovat funkční požadavky na systém skrze hloubkovou analýzu firemních procesů a potřeb klientů?
  • proaktivně komunikovat a spolupracovat se stakeholdery – jednotlivými odděleními ve firmě, technickými i podpůrnými týmy, Product Ownerem i koncovými uživateli?
  • rozlišovat relevantní, důležité informace získané z různých zdrojů vč. roadmapy projektu a na jejich základě navrhnout to nejlepší řešení?
  • připravovat zadání, specifikace pro developery, řídit tvorbu designu systémů a vytvářet dokumentaci požadavků?
  • řídit tvorbu designu/UI, dělat základní mockupy, spolupracovat s UX specialistou?
  • podporovat testování, implementaci změn a tréninkové aktivity?

Rádi si o tom popovídáme. 🙂 Hledáme motivované lidi různých úrovní seniority, kteří nám pomohou dodat ta nejlepší řešení.

JSI NÁŠ ČLOVĚK, POKUD…

  • máš relevantní zkušenosti s vývojem software – orientuješ se v IT doméně
  • máš schopnost analyticky rozmyslet řešení od základů – velmi dobře chápeš potřeby a problémy klienta, jsi schopen je překlápět na systémové požadavky a návrhy řešení, zamýšlet se nad alternativami.
  • zvládneš alespoň na základní úrovni logicky strukturovat a zaznamenávat funkčnost systému tak, aby vývojový tým (potažmo uživatel) jasně chápal, jak má vypadat
  • jsi proklientsky zaměřený/á, ale zároveň dostatečně asertivní – musíš se vcítit do situace a potřeb klienta a vycházet mu vstříc, ale zároveň mu umět vhodně oponovat na základě svých zkušeností
  • vyhledáváš agilní (time/material) vývojové projekty
  • jsi schopný/á se alespoň domluvit v angličtině a postupně se v ní zlepšovat
  • máš rád/a rozmanitost – budeš pracovat na projektech pro klienty z různých odvětví na míru

Pokud máš technický background, základní znalost databází, ve Scrum metodice plaveš jako ryba ve vodě, nebo jsi navíc pracoval/a s Atlassian nástroji, je to značka ideál!

LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE:

  • Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
  • Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
  • Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti z konferencí a MeetUpů sdílíme na MoroSnídaních i na blogu.
  • Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí. Aktuálně sice jedeme v trochu omezeném (virtuálním) režimu, počítáme ale, že se to zase rychle vrátí k normálu.
  • Mít možnost výběru – Dell nebo Mac; macOS, Windows nebo Linux… – je to na tobě.
  • Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
  • Pracovat z home-office – naše týmy se nyní potkávají hlavně v online prostředí; za normálních okolností chodíme do práce rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, u nás to není žádný problém.

JAKÉ TO JE V PRAŽSKÉ KANCELÁŘI?

  • Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
  • Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu dvě terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
  • Pražská kancelář je ze všech čtyř nejmenší. Při cestách v terénu se ale můžeš kdykoliv zastavit u nás v Brně, Hradci nebo Bratislavě.
  • Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.

Máš pocit, že by nám to společně mohlo fungovat?

Ozvi se, rádi si o tom popovídáme osobně. Pokud se chceš na něco zeptat, klidně nám napiš na kariera@morosystems.cz

    Souhlasím se zpracováním mých údajů.