Aplikační specialista pro eBay

Praha

Líbilo by se ti spoluvytvářet produkt, který má opravdový vliv na to, jak se pracuje tisícům uživatelů po celém světě? Pro našeho dlouholetého klienta, eBay, vyvíjíme propracovaný a celosvětově používaný interní nástroj pro plánování a řízení marketingových kampaní. Marketingové kampaně vznikají díky našemu nástroji, do jehož support týmu teď hledáme posilu.

CO BUDEŠ MÍT NA STAROST?

  • Podpora aplikací – budeš kontaktem pro uživatele od Austrálie po Ameriku; komunikace v angličtině tedy bude na denním pořádku.

  • Řešení klientských požadavků, zodpovídání dotazů nebo řešení chyb u koncových uživatelů – přes e-mail, Slack nebo videokonference.

  • Tvorbu systémové dokumentace a tutoriálů pro uživatele.

  • Testování aplikace, o kterou se staráš, ve spolupráci s testery.

  • Práce s databází a GIT nástroji, ale vše tě naučíme.

V rámci docházky střídáme kanceláře MoroSystems a eBay – 2 dny trávíme v našich kancelářích v Karlíně, 2 dny jsme u zákazníka eBay (což je cca 5min pěšky) a 1 den doma na home-office.

KOHO HLEDÁME?

Nemusíš mít převratné zkušenosti, můžeš být klidně absolvent na startu kariéry. Stačí nám opravdu dobrá angličtina (C1-C2), otevřenost, komunikativnost, samostatnost v řešení problémů, ideálně znalost nějakého ticketovacího nástroje a chuť ponořit se do světa IT.

Velkou výhodou ti bude předchozí zkušenost s IT supportem, analýzou nebo testováním. Stejně tak oceníme vzdělání v IT oboru, znalost Atlassian nástrojů a ITIL.

Nevadí ale, pokud ses s těmito věcmi zatím nesetkal/a – tým tě do všeho zasvětí. Důkladně poznáš celý systém a proces fungování zákazníka, takže časem budeš mít možnost podílet se i na návrhu vhodného řešení ve spolupráci s analytiky a vývojovým týmem.

LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE:

  • Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.

  • Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.

  • Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či konferencí sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, natáčíme podcasty a nebojíme se ani psát články.

  • Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.

  • Mít flexibilní pracovní dobu – pokud nemáme důležitý meeting se zákazníkem, můžeš si pracovní dobu uzpůsobit.

  • Pracovat z home-office – za normálních okolností chodíme převážně do kanceláře, ale pokud potřebuješ zůstat doma, u nás to není žádný problém.

JAKÉ JE TO V PRAŽSKÉ KANCELÁŘI?

  • Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
  • Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu tři terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
  • Pražská kancelář je ze všech čtyř nejmenší. To znamená opravdu „rodinnou“ atmosféru.
  • Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.

Máš pocit, že by nám to společně mohlo fungovat?

Ozvi se, rádi si o tom popovídáme osobně. Pokud se chceš na něco zeptat, klidně nám napiš na kariera@morosystems.cz

    Souhlasím se zpracováním mých údajů.