Do ukončení podpory Atassian Serveru zbývá 100 dní 10 hodin 20 minut 13 sekund Chci konzultaci

Propojení Jira instancí pomocí J2J Issue Sync

7.8.2018 | Martin Hošek | Jira

Popularita Atlassian nástrojů strmě roste a produkty této australské firmy adoptuje každý rok stále více nových zákazníků. Rok od roku oblíbenější je především issue tracking software Jira. Pro řízení svých projektů jej využívají jak firmy v pozici dodavatele, tak i klienta. Často pak může nastat problém v komunikaci a sdílení informací mezi oběma stranami. Naštěstí existuje snadné řešení.

Každý má svou vlastní Jira instanci

Z pohledu dodavatele a zároveň uživatele nástroje Atlassian Jira víme, jak složité je dobře zorganizovat spolupráci se zákazníkem. Obzvláště složité je to pak u projektů, které vyžadují intenzivní komunikaci mezi oběma stranami. Řeč je například o transition fázi projektu, především UAT (akceptační testování) nebo o předávce výstupů každého agilního sprintu k testování u zákazníka. Na jedné straně jsme my jako dodavatel, který používá Jira pro organizaci vlastní dodávky. Na straně druhé je náš klient, který používá vlastní Jira instanci pro reporting a evidenci bugů. Naše dodávka je navíc pro klienta často pouze jednou z mnoha v rámci komplexního projektu.

Rozdíl mezi potřebami klienta a dodavatele je zásadní

Jako dodavatel potřebujeme mít v každé fázi dodávky ty nejčerstvější vstupy pro svůj realizační tým. Chceme mít všechny informace na jednom místě a netříštit zbytečně pozornost týmu. Zároveň je pro nás velice nekomfortní přistupovat do prostředí zákazníka, což často vyžaduje použití nějaké formy VPN a s tím souvisejícího software. Jako zákazník chceme veškeré požadavky a připomínky centrálně evidovat ve svém vlastním issue tracking nástroji a neshromažďovat přístupové údaje do různých systémů svých dodavatelů.

Řešením je synchronizace

Řešením zpravidla bývá, že se jedna ze stran, často ta zákaznická, přizpůsobí. Znamená to, že akceptuje dopady duplicitní evidence a komunikace, síťová omezení nebo riziko přehlédnutí informace v cizím systému. Proč se ale omezovat nedokonalým řešením, když existuje efektivní cesta. J2J Issue Sync je spolehlivá aplikace pro synchronizaci dvou a více Jira instancí. Snadno si poradí také se synchronizaci projektů v rámci jedné Jira instance. Díky oboustranné synchronizaci projektů, issues, komentářů a workflow stavů máte všechny důležité informace vždy po ruce a na jednom místě. Zároveň máte synchronizaci plně pod kontrolou díky snadnému nastavení a přehledné historii těch nejdůležitějších aktivit.

Vyzkoušejte J2J Issue Sync zdarma na Atlassian marketplace a zažijte spolupráci v Jira bez překážek.

 

Vyzkoušet zdarma

 

Martin Hošek Martin Hošek

Martin Hošek je produktový specialista v MoroSystems.

Komentáře

Podobné články

Nechte nám na sebe kontakt a naši odborníci se vám ozvou. Neradi píšete? Kontaktujte experta na telefonním čísle +420 725 761 338

Důvěřují nám tyto firmy

close

Přicházíme s

MoroSystems Orchestra!