J2J Issue Sync

J2J Issue Sync slouží k synchronizaci dvou a více Jira instalací. Synchronizace je možná pro celé projekty, nebo selektivně na úrovni jednotlivých úloh, jejich polí, komentářů, příloh, labelů, statusů atd. Sami si definujete, co a kam se bude synchronizovat.

Vlastnosti J2J Issue Sync

  • Obousměrná synchronizace dat mezi jednotlivými instalacemi Jira na úrovni projektů nebo celých úloh, jednotlivých polí, statusů, komentářů, příloh, atd.
  • Podpora pro Jira Software a Jira Service Desk
  • Zcela automatická synchronizace na základě nastavených pravidel
  • O všech změnách obdržíte notifikace
  • Bezpečnost citlivých dat je perfektně vyřešena na základě nastavených uživatelských práv

Případy užití

Použijte J2J Issue Sync pro rychlou a pohodlnou práci napříč týmy i se svými zákazníky. Zefektivněte své obchodní procesy a získejte ucelený přehled o všech projektech a zakázkách. Komunikace je rychlejší, takže i úkoly jsou dokončeny mnohem rychleji a s větší přesností. Lepší koordinace výrazně sníží vaše náklady.

J2J Issue Sync najde uplatnění v následujících situacích:

  • Jsem servisní organizace a mí zákazníci používají pro řízení technické podpory Jira. Úlohy chci spravovat ve vlastní Jira instalaci, protože je to pro mě efektivnější. Automatická synchronizace úloh je pro mě to nejlepší řešení
  • Servisní podpora mi běží v Jira Service Desk. Vývojový tým pracuje v Jira Software. Automatickou synchronizací úloh zvýším efektivitu spolupráce mezi servisním a vývojovým týmem

Licence

Licencování pluginu je postaveno na tzv. agentech, což je jedno spojení mezi dvěmi instalacemi Jira. Licenci vždy platí pouze jedna strana, která vystupuje v roli tzv. master Jira. Jedná se o tu stranu, která řídí synchronizaci.

Do MoroSystems Jira synchronizujeme pomocí J2J Issue Sync data od 5 zákazníků, kterým poskytujeme služby. Proto potřebujeme licenci pro 5 agentů. Naši zákazníci neplatí nic.

Atlassian platinum partner

Jsme jediný Atlassian Platinum Solution Partner v ČR

„Jsme jediný platinový partner Atlassian v České republice. Stojí za tím především naši lidé, jejichž zkušenosti jsme využili k vybudování týmu s největším počtem certifikovaných expertů na trhu. Díky nim jsme schopni vám nabídnout služby té nejvyšší kvality a pomoci vám využít Atlassian nástroje na maximum.“

Petr Michálek
Sales Director

Nechte nám na sebe kontakt a naši odborníci se vám ozvou. Neradi píšete? Kontaktujte experta na telefonním čísle +420 602 507 062

Důvěřují nám tyto firmy

dieboldnixdorf
aevi
ebay
avast1
ceska_sporitelna
unicredit
arbes
t-mobile
o2
volkswagenfs
lundegaard
oxyonline1
lunchtime
aura
tomhorn
koger
bsc
astonitm