Copywriter a tvůrce obsahu

Brno, home office

Jak poznáš, že jsi náš člověk? Na konci inzerátu budeš mít 5 nápadů, jak bys ho napsal/a lépe. (smile) Hledáme talentovaného tvůrce (nejen) psaného obsahu, po kterém je radost si přečíst třeba i e-mail.

Kdo jsme?

Jsme česká technologická firma, kterou před 15 lety založili 3 kluci na vysoké. Od té doby za sebou máme pěkný kus cesty. Je nás 130+ ve 4 městech, z toho v Brně asi 50. Vyvíjíme FinTech řešení, která pomáhají milionům zákazníků denně zaplatit na benzínových pumpách po celém světě nebo vzdáleně monitorovat 120 000 pokladen nejznámějších obchodních řetězců. Na míru jsme vytvořili nástroj, který pomáhá řídit spolupráci marketingových týmů jedné z největších e-commerce platforem světa. Aktuálně jsme technologickým partnerem hned několika inovativních startupů. 

Naše komunikace se pohybuje především v online prostředí, na webu, blogu, sociálních sítích a webinářích, jsme ale pyšní i na náš tištěný Culture Book a Company Book. Baví nás dělat nekonvenční věci. V minulosti jsme realizovali např. soutěžní kampaň Form from hell a rozjeli iniciativu No Paskvil Agile, na kterou jsme ve spolupráci s advokátní kanceláří KROUPAHELÁN v posledním roce navázali e-booky o agilních smlouvách (Zasmluvnění agilní spolupráce a Garance v agilních smlouvách).

S čím nám pomůžeš ty?

Ve zkratce – s tvorbou nového psaného obsahu. Budeš prostředníkem mezi našimi technickými experty a cílovkou – jejich textovým draftům dáš srozumitelnou formu a zajistíš, aby veškerá psaná komunikace z firmy byla jasná, výstižná a odpovídala našemu komunikačnímu stylu. Tvé aktivity se budou týkat B2B komunikace, výjimečně také HR marketingu nebo interní komunikace.

  • Budeš ve spolupráci s realizačním týmem vytvářet hodnotný psaný obsah – e-booky, whitepapery, product sheety, případové studie
  • Ujmeš se i sociálních médií – budeš vytvářet a publikovat obsah na našem firemním LinkedInu a Facebooku.
  • Pod tvou taktovkou budou vznikat i blogové články na témata jako jsou Atlassian nástroje, agilní vývoj a jiné.
  • Budeš ve spolupráci s technickými týmy aktualizovat copy na našem webu nebo textovat zcela nové landing pages.
  • Čeká tě i e-mailing klientům nebo tvorba dotazníků zpětných vazeb.

Koho hledáme my?

  • Máš zkušenost jako copywriter (nebo jinak nazvaný tvůrce textů), ideálně pro B2B byznys.
  • Už jsi někdy slyšel/a o UX writingu a snažíš se ho aplikovat v praxi.
  • Víš, jaký text podporuje konverze, kam umístit CTA, jak natextovat webový formulář nebo co má říkat success page.
  • Znáš základní principy SEO. Dokážeš přemýšlet nad klíčovými slovy a nadpisy přizpůsobit tomu, co uživatelé vyhledávají.
  • Nemáš problém vystřihnout PPC reklamu, caption příspěvku na sítě, copy pro vizuál online banneru nebo předmět e-mailu v omezeném počtu znaků.
  • Umíš rychle porozumět kontextu, pochopit souvislosti a umět si technickou správnost informací ověřit s některým z našich expertů z realizace.

Velké plus bude, pokud…

  • Máš skvělou angličtinu. Inspiraci budeš čerpat i z anglických materiálů, dokážeš si je přeložit nebo nastřelit první draft textu v angličtině. Korekturu ti samozřejmě udělá rodilý mluvčí.
  • WordPress, Jira, Confluence, Bit.ly, MailChimp nebo HotJar jsou nástroje, se kterými už ses v minulosti potkal/a.
  • Máš zkušenost z IT nebo jiného technického oboru.

Pokud bychom to měli ještě více rozvést, tak hledáme člověka, který se rychle zorientuje v komplexním světě vývoje softwaru a konzultací. Je samostatný, organizovaný, iniciativní a má vztah i k tvorbě jiných forem obsahu (zvládne si najít fotku ve fotobance nebo navrhnout, jak by mohla vypadat doprovodná grafika k blogovému článku). Je pečlivý, má smysl pro detail a píše gramaticky správně a bez chyb. Své texty se nebojí otestovat a na základě výsledků změnit.

LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE

  • Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
  • Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
  • Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti z konferencí a MeetUpů sdílíme na MoroSnídaních i na blogu.
  • Sdílet své koníčky a objevovat nové – pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
  • Mít možnost výběru – Dell nebo MacBook; macOS, Windows nebo Linux… – je to na tobě
  • Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
  • Pracovat z home office – do práce chodíme rádi, pokud ale chceš zůstat doma, u nás to není žádný problém; nyní se naše týmy potkávají pořád hodně online, ti, kteří chtějí, ale chodí do kanceláří.

JAKÉ TO JE V BRNĚNSKÉ KANCELÁŘI?

  • Máš raději tikka masala, vege ramen nebo českou klasiku? Všechny druhy meníček jsou od nás pár minut pěšky.
  • Kanceláře 4 minuty od České mají terasu s výhledem přímo do Tyršových sadů. Meeting si můžeš dát klidně v parku.
  • V kuchyňce s prvotřídním kávovarem nechybí každé ráno čerstvé ovoce, zelenina i něco na zub. Někdy taky vytáhneme gril a oběd si uděláme společně.
  • Skvělá kombinace talentovaných, kreativních a vtipných kolegů. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.

Máš pocit, že by nám to společně mohlo fungovat?

Ozvi se, rádi si o tom popovídáme. Bude skvělé, když nám spolu se svým CV pošleš i portfolio – rádi se podíváme, na čem jsi už pracoval/a.

Jak probíhá výběrové řízení

  1. Zavoláme si, abychom zjistili, zda jsme podobně naladění, odpovídáš profilu kandidáta a pozice ti dává smysl.
  2. Dostaneš úkol, na kterém si vyzkoušíš, jestli by tě práce u nás bavila.
  3. Když se ti úkol povede, pozveme tě na osobní setkání s naší Content manažerkou (Nikol Irma Schuster) a HR Business Partnerkou (Michaela Škrobáková). Pobavíte se nad úkolem a tvou dosavadní kariérou, ukážeme ti kanceláře a budeš mít možnost doptat se na vše, co tě zajímá.
  4. Poslední kolo bude pohodové – dáš si kávu/čaj s marketingovým týmem, do kterého copywritera/ku hledáme. To abychom zjistili, zda se mezi námi budeš cítit jako ryba ve vodě.

    Souhlasím se zpracováním mých údajů.