Marketing Project Manager

Brno, Homeoffice

Hledáme projekťáka nebo projekťačku se zkušenostmi v B2B marketingu. Někoho, kdo nám pomůže vytvořit obchodně-marketingovou strategii a následně s grácií odřídí marketingové projekty v oblasti vývoje softwaru a konzultací. Neboj – sám*sama na to nebudeš. Pracovat můžeš odkudkoli.

Kdo jsme?

Jsme česká technologická firma, kterou před 15 lety založili 3 kluci na vysoké. Od té doby za sebou máme pěkný kus cesty.

Je nás 140 ve 4 městech. Vyvíjíme FinTech řešení, která pomáhají milionům zákazníků denně zaplatit na benzínových pumpách po celém světě nebo vzdáleně monitorovat 120 000 pokladen nejznámějších obchodních řetězců. Jsme technologickým partnerem řady značek. S hrdostí pečujeme o systémy pro eBay, AEVI, Benefit Plus, Astra Zeneca, T-Mobile a další.

Naše komunikace se dosud pohybovala především v online prostředí – na webu, blogu, sociálních sítích, webinářích – jsme ale pyšní i na náš tištěný Culture Book a Company Book. Baví nás dělat nekonvenční věci. V minulých letech jsme realizovali např. soutěžní kampaň Form from Hell, vykopli jsme iniciativu No Paskvil Agileoslavili 15 let firmy nebo hostovali v podcastech.

Nyní hledáme někoho, kdo na tyto aktivity naváže a pomůže nám zejména s B2B marketingem v oblasti konzultací a vývoje software.

Co budeš mít na starost?

Budeš se podílet na vytvoření obchodně-marketingové strategie, řídit a realizovat aktivity B2B marketingové komunikace a spolupracovat na dosažení cílů s obchodním a konzultačním týmem.

Naším produktem jsou konzultace a vývoj software. Mezi naše aktuální výzvy patří ukotvení specializace našeho byznysu – naši klienti jsou zejména z oblasti bankovnictví, pojišťovnictví a finančních služeb. S poznáním zákazníka a zacílením konkrétních marketingových aktivit tak, abychom tuto cílovku dokázali vhodně oslovit, nám přitom pomůžeš i ty. Budeš se podílet na návrhu těchto aktivit a společně s týmem a externími partnery je i zrealizuješ. V tom, abys našel*la tu nejlepší cestu, ti pomůže předchozí zkušenost v cílovém sektoru (bankovnictví, finanční služby, pojišťovnictví) nebo alespoň v IT.

Budeš spolupracovat s kolegy nejen v rámci marketingu, s dotažením konkrétních výsledků ti pomohou parťáci ze sales a konzultačního týmu i špičkoví experti na delivery projektů. S kreativní prací ti pomohou naši partneři – agentury, se kterými máme již nějaký ten úspěšný projekt za sebou.

Koho hledáme?

Hledáme člověka se zkušenostmi s řízením marketingových projektů, který se umí pohybovat v oblasti prodeje služeb pro korporátní klientelu (ideálně vývoje software a bankovnictví, pojišťovnictví a finančních služeb), je systematický a nebojí se řídit několik projektů paralelně. Hledáme týmového*ou hráče*ku, který*á nás svou expertízou posune kupředu.

Potřebujeme silnou osobnost, která se nebojí dávat zpětnou vazbu. A nebojí se ani rozmanité práce, hodně kontextů a práce s lidmi – nebude řídit jen jednotlivé úkoly, ale vezme za své komplexnější marketingové projekty, kde bude spolupracovat s interním týmem i externími dodavateli.

Primárně nehledáme specialistu*ku na obsah, UX výzkum nebo výkonnostní marketing – hledáme organizovaného*ou kolegu*yni, který*á má přehled, pozná kvalitu, ví proč, co a jak funguje a dokáže si na to sehnat parťáky.

Co bys měl*a znát/umět/mít za sebou?

  • Znáš zákonitosti B2B marketingu služeb, máš představu, jak vypadá dobrý a špatný výsledek, jasně nastavuješ očekávání a dáváš zpětnou vazbu
  • Máš zkušenosti s tvorbou obchodně marketingové strategie a vedením marketingových projektů in-house či ve spolupráci s agenturami
  • Dokážeš vtáhnout kolektiv do hry, podpořit jeho kreativitu a spolupráci a vést jej za naplněním cílů projektu
  • Jsi byznysově zaměřený*á, umíš pracovat s fakty, měřit výsledky své práce a propojovat je s tržbami firmy
  • Máš dobrou angličtinu pro jednání s partnery a práci se zahraničními zdroji

Líbit se ti u nás bude, pokud ti vyhovuje

  • Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě
  • Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce
  • Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či technologií sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, hostujeme v podcastech, píšeme články…
  • Sdílet své koníčky a objevovat nové – pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
  • Mít možnost výběru – Dell nebo MacBook; iOS nebo Android; macOS, Windows nebo Linux… je to na tobě!
  • Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
  • Pracovat z home office – aktuálně si naše týmy zvykly na hybridní styl práce; do kanceláře sice chodíme rádi, ale pokud chceš pracovat z domu nebo třeba z jiného kontinentu, nebude to problém. Můžeme ti nabídnout místo i v kancelářích v Praze, Bratislavě nebo Hradci Králové. Zbytek marketingového týmu najdeš v Brně.

Máš pocit, že by nám to společně mohlo fungovat?

Ozvi se, rádi si o tom popovídáme osobně. Pokud se chceš na něco zeptat, klidně nám napiš na kariera@morosystems.cz

    Souhlasím se zpracováním mých údajů.