eBay: Desítky tisíc zrealizovaných marketingových kampaní ročně

Vytvořili jsme nástroj pro podporu spolupráce marketingových týmů společnosti eBay. Pomáhá 2000 uživatelům plánovat, řídit a vyhodnocovat desítky tisíc marketingových kampaní ročně.

Více o projektu

Přejít na

Délka projektu

10 let

Velikost týmu

20 lidí

Použité technologie

Java, React, Saga, Spring, Hibernate, RabitMQ, PostgresSQL a Atlassian Jira

 

Potřeba klienta

Global Marketing Operations v eBay nás oslovili s potřebou realizace softwarové podpory pro plánování a vyhodnocování marketingových kampaní.

Softwarové řešení mělo umožnit týmům po světě plánovat kampaně, kapacity pro jejich realizaci a vzájemně spolupracovat.

Řešení

Aplikace RIO umožňuje v eBayi distribuovaným marketingovým týmům po celém světě spolupracovat na zadávání, plánování a výrobě marketingových kampaní. Nahrazuje tak e-mailovou komunikaci, excelové tabulky a další nástroje.

Pomáhá 2000 uživatelům plánovat, řídit a vyhodnocovat desítky tisíc marketingových kampaní ročně.

Systém podporuje kompletní proces od zadávání požadavků na marketingové kampaně, jejich plánování v čase, výrobu kreativních podkladů až po realizační brífy pro operační týmy online komunikačních kanálů. RIO zásadně zefektivnilo celý proces komunikace marketingových týmů v eBayi.

Aplikaci pro zákazníka provozujeme a staráme se o uživatelskou podporu. Dodávku projektu od začátku realizujeme pomocí agilní metodiky vývoje.

Martin Dušek / Product manager, eBay

„MoroSystems je pro nás cenným partnerem, chápajícím naše procesy a poskytujícím služby šité na míru našim potřebám. Kromě dodávky systému samotného dostáváme také plnou uživatelskou podporu a technologické konzultace.

S čím vám pomůžeme

Chci nezávaznou konzultaci