Implementace ITIL

Systém pro evidenci requestů

Pro významného mezinárodního přepravce jsme vytvořili systém pro evidenci a schvalování reklamacížádostí o slevu a dalších zákaznických požadavků.

Více o projektu

Přejít na

Délka projektu

6/2018 – současnost

Velikost týmu

2 lidé

Použité technologie

Atlassian Jira Core, Jira Service Desk a aplikace ScriptRunner

 

Potřeba klienta

Stávající systém evidence a schvalování zákaznických požadavků potřeboval klient nahradit co nejdříve. Proto bylo zásadní provést implementaci nových procesů ve velmi krátkém čase a pružně reagovat na zákaznické požadavky. Zákazník nás oslovil kvůli našim zkušenostem s implementací Service Desk požadavků, na kterých byla implementace byznysových procesů založena a které běžné používám při implementacích ITIL.

Řešení

Naše řešení poskytuje přehlednou evidenci, kdy a kdo konkrétní požadavky schválil, a podařilo se nám pomocí něj eliminovat nepřehlednou e-mailovou komunikaci. Systém využívají především obchodní týmy klienta a jejich manažeři. Prvním krokem projektu bylo rychlé nahrazení stávajícího procesu schvalování slev. Ve velmi krátkém čase jsme proto zavedli základní verzi systému, která uživatelům umožnila využívat nejdůležitější funkce. Do implementace dalších částí jsme se pustili až po splnění hlavního požadavku. Na projektu stále pracujeme i po dokončení systému a přidáváme nové funkce. Implementovali jsme například další schvalovací procesy napříč týmy dle požadavků klienta.

S čím vám pomůžeme

Chci nezávaznou konzultaci