PPL: Modernizace systému pro evidenci a schvalování zákaznických požadavků
Pro významného mezinárodního přepravce jsme vytvořili systém pro evidenci a schvalování reklamací, žádostí o slevu a dalších zákaznických požadavků.
Délka projektu
6/2018 – 2019
Velikost týmu
2 lidé
Použité technologie
Atlassian Jira Core, Jira Service Desk a aplikace ScriptRunner
Potřeba klienta
Stávající systém evidence a schvalování zákaznických požadavků na reklamace a slevy potřeboval klient nahradit co nejdříve. Proto bylo zásadní provést implementaci nových procesů ve velmi krátkém čase a pružně reagovat na zákaznické potřeby.
Řešení
Systém jsme vytvořili zejména pro obchodní týmy klienta a jejich manažery. Každý z nich dle své role má přístup k přehledné evidenci, kdy a kdo konkrétní požadavky zadal a schválil. Podařilo se nám pomocí něj eliminovat nepřehlednou e-mailovou komunikaci.
Prvním krokem projektu bylo rychlé nahrazení stávajícího procesu schvalování slev. Ve velmi krátkém čase jsme proto zavedli základní verzi systému, která uživatelům umožnila využívat nejdůležitější funkce.
Do implementace dalších částí jsme se pustili až po splnění hlavního požadavku.