Tvůrce obsahu v IT firmě
Brno
Hledáme talentovaného tvůrce obsahu, který má rád lidi a tvorbu, baví ho získávat a zpracovávat informace a následně je poutavou formou a srozumitelně předávat cílové skupině. Rádi bychom našli člověka, který umí získané informace využít na maximum, dávat je do kontextu, nebojí se experimentovat, ať už jde o psaný text, video, audio obsah nebo jejich kombinaci. Pozice je na poloviční úvazek. Zapojit tě umíme ihned případně dle dohody.
Kdo jsme
Jsme česká technologická firma, kterou před 18 lety založili 3 kluci na vysoké. Od té doby za sebou máme pěkný kus cesty. Je nás 140 ve 4 městech, z toho v Brně asi 50. Přátelství, respekt, svoboda, zodpovědnost a týmová práce tvoří jádro naší firemní kultury.
Věříme ve spolupráci lidí. Propojením excelentní týmové práce, technologií a know how pomáháme firmám digitalizovat složité procesy a zavádět technologické inovace.
Věří nám české i nadnárodní značky jako eBay, Benefit Plus, CYRRUS, Global Payments Europe a další.
Co děláme?
Interně si říkáme „Byznys boosters tým“. Jsme zde proto, abychom do MoroSystems přiváděli nové zákazníky. Zvyšujeme povědomí o naší značce, spravujeme výkonnostní kampaně, budujeme osobní brand abasadorům značky na linkedin, pečujeme o naše komunity.
Naše komunikace se pohybuje především v online prostředí – na webu, blogu a sociálních sítích. Systematicky budujeme osobní brand ambasadorům značky MoroSystems i firmě jako takové. Spolupracujeme s PR agenturou, abychom měli větší šanci, že nás bude slyšet a vidět v médiích. Řadu projektů máme také v offline světě.
Baví nás dělat nekonvenční věci, tady je pár příkladů: V portfoliu máme několik ebooků, jedním z nich je náš Culture Book, na který jsme velmi pyšní a ve kterém se dozvíš přímo od našich kolegů, jaké to v MoroSystems podle nich je. V minulosti jsme realizovali například kampaň Probuď sílu Javy a Form From Hell, skrze iniciativu No Paskvil Agile zase vzděláváme trh v oblasti vývoje software.
S čím nám pomůžeš ty?
Ve zkratce – s tvorbou nového obsahu, který je atraktivní a hodnotný pro cílovou skupinu našich zákazníků.
Tvoříme články, videa, podcasty, příspěvky na sociální sítě, PR články, reference, e-booky, produktové listy, bannery, pozvánky na eventy či děkovné kartičky s přáním k Vánocům. A chceme v tom pokračovat. A třeba začít i s něčím novým, co zatím neděláme. Snažíme se experimentovat a tvoji rolí bude mimo jiné to, hledat nevyšlapané cesty k získání pozornosti našich zákazníků.
Budeš součástí 3členného marketingového týmu a tvým hlavním úkolem bude:
- Vytvářet různorodý obsah (články, videa, podcasty, e-booky)
- Hledat klíčová témata a dávat je do kontexu, efektivně škálovat jejich využití
- Vést rozhovory s našimi experty a zpracovávat jejich know-how
- Připravovat odborné materiály pro různé formáty a platformy
- Experimentovat s novými formáty obsahu včetně AI nástrojů
- Podílet se na strategii obsahového marketingu
Jedním z příkladů našich výstupů je následující článek pro Forbes k výročí 18 let naší firmy
Potřebné zkušenosti a dovednosti
- Prokazatelné zkušenosti s tvorbou různých typů obsahu (texty, audio, video)
- Výborné komunikační schopnosti a zkušenost se samostatným vedením rozhovorů
- Schopnost převádět komplexní technické informace do srozumitelné formy
- Umíš ovládat software a hardware pro tvorbu obsahu stejně tak AI nástroje či a další technologie
Dalším příkladem je následující video, kterým vyzýváme zadavatele vývoje softwaru k tomu, aby neplýtvaly penězi a časem
Pro tuto pozici nepotřebuješ
- Být expertem na vývoj software
- Spravovat sociální sítě a PPC kampaně
- Starat se o technickou SEO optimalizaci
- Zajišťovat správu a rozesílku newsletterů
Výhodou bude, pokud máš
- Zkušenosti z pozice reportéra/copywritera
- Znalost UX writingu a obsahového marketingu
- Zkušenost s nástroji jako WordPress, Jira, Confluence
- Aktivní znalost angličtiny pro práci s cizojazyčnými materiály
- Předchozí zkušenost z IT prostředí
Pokud bychom to měli ještě více rozvést…
Úplně ideální je, pokud jsi pracoval jako reportér – znáš a máš zkušenosti s přípravou, vedením rozhovorů, produkcí, post produkcí, atd. Baví tě IT, chceš mu porozumět, celkově tě tento obor zajímá, takže se rychle zorientuješ v komplexním světě vývoje softwaru a konzultací. Jsi samostatný, organizovaný, iniciativní a máš vztah i k tvorbě jiných forem obsahu (zvládneš si najít fotku ve fotobance nebo navrhnout, jak by mohla vypadat doprovodná grafika k blogovému článku). Jsi pečlivý, máš smysl pro detail a píšeš gramaticky správně a bez chyb. Své texty se nebojíš otestovat a na základě výsledků změnit.
Jaký budeš mít tým
Na denní bázi budeš spolupracovat s marketingovou manažerkou Ivčou a Tomášem, našim CEO, který je jedním z ambasadorů značky a současně vede marketingový tým. Budeš se potkávat i s kolegy z MoroSystems Orchestra – Milošem a Petrem, kteří se starají o marketing a obsah týkající se implementace Atlassian nástrojů. A samozřejmě budeš v pravidelném kontaktu s našimi experty, ambasadory a MoroSystémáky, protože tvoříme obsah s nimi a často i o nich.
LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE
- Spolupracovat s ostatními – protože spolupráce je klíčovou ingrediencí našeho úspěchu stejně tak projektů, která zákazníkům dodáváme.
- Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
- Mít možnost věci ovlivnit – máme vizi a jasné cíle. V týmu hledáme cesty, jak tyto cíle naplnit. Jaké si to uděláme, takové to budeme mít.
- Sdílet své koníčky a objevovat nové – u nás to žije. Jak u nás, tak u našeho zákazníka. Užiješ si tak spoustu mimopracovních aktivit a můžeš počítat s tím, že objevíš nové koníčky!
Jaké to je v naší brněnské kanceláři?
- Skvělá kombinace talentovaných, kreativních a vtipných kolegů. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.
- Zenově vyladěná kancelář v Brně má terasu s výhledem přímo do Tyršových sadů. Meeting si můžeš dát klidně v parku.
- V kuchyňce s prvotřídním kávovarem nechybí každé ráno čerstvé ovoce a zelenina. Společné grilovačky jsou na (tý)denním pořádku celé léto.
Máš pocit, že by nám to společně mohlo fungovat?
Ozvi se, rádi si o tom popovídáme osobně. Pokud se chceš na něco zeptat, klidně nám napiš na kariera@morosystems.cz