Consultant/Analyst pro projekty v eBay

Praha

Do týmu hledáme zákaznicky orientovaného člověka s technickým backgroundem, který nám pomůže dodat ta nejlepší řešení pro naše klienty a bude jim pomáhat pracovat efektivněji - nastavovat procesy v oblasti spolupráce businessu a IT.

CO BUDEŠ MÍT NA STAROST?

Začneš s jednoduššími úkoly, ale jakmile se staneš samostatným členem týmu, tvá role bude zahrnovat:

  • Komunikaci s klienty, poznávání jejich požadavků a potřeb – budeš kontaktem pro uživatele od Austrálie po Ameriku; komunikace v angličtině tedy bude na denním pořádku.
  • Procesní/systémovou analýzu – návrhy řešení spolu s následnou exekucí, včetně práce s technickou dokumentací.
  • Administraci Atlassian produktů – sem spadá JIRA, Confluence i pluginy třetích stran.
  • Testování aplikace, o kterou se staráš, spolu s testery.
  • Jednoduché scriptování a automatizace

Budeš spolupracovat jak s naším vývojovým týmem, tak s project managementem ze strany klienta. Pracovat budeš na dvou projektech najednou.

Tahle práce je ideální pro člověka, co nesnáší stereotyp – potkáš se s klienty z různých koutů světa, vyzkoušíš si spoustu různých úkolů, pracovat budeš s různými systémy, rutina ti tedy nehrozí!

KOHO HLEDÁME?

Hledáme zejména zodpovědnéhoproaktivního člověka s analytickým myšlením, prozákaznickým přístupem a alespoň lehkým IT backgroundem (nemusíš umět kódit, ale v práci ti hodně pomůže, když se budeš v technických věcech orientovat). Bez skvělé angličtiny (B2-C1) se neobejdeš.

Co se ti bude taky hodit?

  • praktická znalost Atlassian nástrojů
  • schopnost interpretace zákaznických dat dle vstupních požadavků
  • znalost ticketovacích nástrojů a terminologie
  • základy programování/scriptování

Pokud máš zkušenosti se systémovou administrací nebo IT analýzou, na nic nečekej a ozvi se! (smile)

Vůbec ale nevadí, pokud ses s některými z věcí výše zatím nepotkal. Napiš nám a pobavíme se, co pro tebe bude to pravé.

LÍBIT SE TI U NÁS BUDE, POKUD TI VYHOVUJE:

  • Pracovat ve firmě se silnou vizí – chceme, aby se náš způsob spolupráce stal zcela novým standardem, který bude chtít aplikovat každá firma na světě.
  • Komunikovat otevřeně – máš nápad na zlepšení? Řekni ho klidně Tomovi (CEO) třeba u kafe v kuchyňce.
  • Učit se od ostatních – učíme se navzájem a učí se od nás i ostatní. Nové znalosti, novinky z projektů či konferencí sdílíme napříč firmou, přednášíme na MeetUpech, natáčíme podcasty a nebojíme se ani psát články.
  • Sdílet své koníčky a objevovat nové – standardně pořádáme turnaje v badmintonu nebo Buláncích, hackathony, deskovky, běháme pro Světlušku, jezdíme na kole, chodíme po horách, trénujeme na Spartan race… a tím seznam nekončí.
  • Mít flexibilní pracovní dobu – potřebuješ skončit dřív nebo si ráno hodinu (nebo čtyři) přispat? Pokud nemáš žádné meetingy a nečeká na tebe zákazník, tak proč ne?
  • Pracovat z home office – za normálních okolností chodíme do práce rádi, ale pokud potřebuješ zůstat doma, u nás to není žádný problém.

JAKÉ JE TO V PRAŽSKÉ KANCELÁŘI?

  • Pracovat v Karlíně má spoustu výhod. Kancelář pár kroků od zastávky metra, meníčka z Asie, Indie, vege nebo česká klasika. Vše na dosah.
  • Kancelář jsme přetvořili z krásného mezonetového bytu s parádním výhledem. Máme tu tři terasy, gril, čerstvé ovoce, skvělou kávu a klid na práci.
  • Pražská kancelář je ze všech čtyř nejmenší. To znamená opravdu „rodinnou“ atmosféru.
  • Těšit se můžeš na talentované, kreativní a vtipné kolegy. Vše pochopíš až uvidíš fotky z akcí, naše výtvory na chytré zdi nebo sérii memes na Slacku.

Máš pocit, že by nám to společně mohlo fungovat?

Ozvi se, rádi si o tom popovídáme. Pokud se chceš na něco zeptat, klidně nám napiš na kariera@morosystems.cz.

    Souhlasím se zpracováním mých údajů.